Table of Contents
Misschien zou een nieuw item met ervaringen over de mover na aanschaf, en dan gericht op ervaren levensduur en problemen, dus praktisch en niet theoretisch, een aanvulling en vernieuwing van de vraag over wat een goede mover is. transport icon. En dan bedoel ik dus ook niet het gebruik in de zin van wel of niet uit een grindbak/blubberpoel/zandgat/nat gras/ etc kunnen komen
Dus wel of niet gevoelig voor te dunne bekabeling, zelf geplaatst of laten plaatsen, slijtage aandrijfrollen, te goedkope lader of accu gekozen, etc. Maar ook hoe de storing/het probleem, kon worden opgelost Johanjanka antwoordt op 10 mei 2010:Dan zal ik daar maar even op reageren. Ben net terug van een 11 dagen zwarte woud dus ik kan er weer met frisse moed en..zin tegenaan😉 Onze mover, carver uit 2002 zit nu onder de 2e caravan, heeft 1x nieuwe aandrijfrollen gekregen wegens schade en het beessie werkt nog steeds zonder te protesteren.
En door andere te gaan gebruiken is dat probleem nooit meer voor gekomen. Dus ondanks het feit dat het gaat om een ouder type waarbij de rollen handmatig tegen de banden aan worden gedrukt zijn we nog steeds tevreden en vinden dit dus een goede mover. Pieter antwoordt op 10 mei 2010:@Johan: Ik bekijk de laatste berichten in relatie tot de openingsvraag: "Wat is momenteel technisch en qua prijs de beste keuze voor een caravanmovers. vrachtwagen transport." Vrij vertaald staat daar, dat er gezocht wordt naar de technisch beste tegen een gunstige prijs
En "spuit elf" bedoel ik eigenlijk positief. In de hele draad zijn al snel twee merken aanbevolen en daarna kwamen als vanzelfsprekend de diverse lange tenen weer aan de beurt, na de opmerking van Menno, dat de beste mover v��r de caravan staat. Ja, dan heb ik lol, dan moet ik echt lachen, als daar dan na een tijd van weldadige rust spuit elf met een positief bericht komt.
Ik koop dus gewoon een goeie, na gedegen onderzoek. 😉 Dat is ook, wat C. Roeleveld in 2005 leek te bedoelen: Wat is technisch erg goed tegen een mooie prijs. Bert antwoordt op 11 mei 2010:LOL betekent zoveel als Laughing Out Loud - tyrannosaurus transport truck. Een schaterlag dus. Capice? Wat betekent capice? Wel, daar heb ik laatst samen met mijn grote vriend (althans op een van zijn buitenverblijven) Servio B
Hij snapte het ook niet. Ik vermoed inmiddels Altzheimer hoor (bij hem en bij velen van u)! Wat dat heeft te maken met een vraag naar de beste mover sinds 12 sept. 2005 leest en herkent blijkbaar ook niemand meer. Geweldig dus, beste forumantwoordersenactievelingenopditforum. 😉 Nooit, op ��n enkel moment na, heb ik een mover nodig gehad.
met een acute lumbago is een caravan verplaatsen geen lachertje - transport dolly. (zonder acute lumbago gaat dit vlotjes!) Grtjs Val�re. Bij deze loopt dit draadje nog wat verder! Lodewijk antwoordt op 1 juni 2010:Beste Bert, Ik vind het mooi dat je nooit een mover nodig hebt gehad, complimenten. Ik heb toch besloten om een mover te nemen, en wel om de volgende redenen
Bert antwoordt op 1 juni 2010:Zeker, een handig accessoire. Maar geen vervanger voor ontbrekende rijvaardigheid. Caravantrekker (Menno) antwoordt op 1 juni 2010:Ik zou haast zeggen: 3 kinderen....dan heb je al helemaal geen mover meer nodig! 😉 Pieter antwoordt op 2 juni 2010:Dat is maar betrekkelijk, Menno. Als ze nog meegaan, zijn ze niet sterk genoeg en aan puberpower heb je ook niet echt veel in de meeste situaties.
Kennelijk is het voor velen erg moeilijk om tegenovergestelde standpunten te aanvaarden. (Nou zit daar ook wel geblaat tussen, dat dan weer wel) 😉 Wie een mover wil kopen, moet dat gewoon doen. hoka transport gtx. Bert antwoordt op 2 juni 2010:Wie een mover wil kopen (1500 � 2500 Euro) moet dat gewoon doen
Ik herhaal: een uiterst handig accessoire wat met accu ca. 70 kg weegt maar niet minimale rijvaardigheid vervangt. Ik stelde dit al eerder (amsterdam public transport). Het is van de zotte dat je met B of met BE of ontstentenis daarvan - in de praktijk - niet in staat bent met enige kundigheid vooruit en achteruit te rijden met een caravan
Jij - vlgs je rijbewijs - wordt geacht te kunnen rijden met de zooi waarvoor je examen hebt gedaan. Zo simpel is het in feite!! Movers of rijvaardigheidstrainingen... Beide zijn zinvol, nuttig, handig... Prioriteit geven bespaart ongeveer 1000 Euro....Jan antwoordt op 2 juni 2010:Bert@ zegt: "wordt geacht te kunnen rijden met de zooi waarvoor je examen hebt gedaan" Ik kreeg de E gratis en voor niks bij de B op mijn rijbewijs gestempeld.
Gaat men met een c/van op stap en men kan geen 20 mtr achteruit rijden sta ik achter Menno: inleveren dat roze papiertje, acuut. De meeste van ons zijn door schade en schande wijzer geworden, anderen leren het nooit. Hier helpt een mover ook niet meer. transport en commun amsterdam. Caravantrekker (Menno) antwoordt op 2 juni 2010:RobD: Menno moet Bert zijn
excuses. Pieter antwoordt op 2 juni 2010:@Bert: Het is niet nodig om prioriteiten te stellen. Rijvaardigheid en movers vullen elkaar aan, als je het goed doet. Zo kom ik op plekken, waar ik wel snel de caravan kan plaatsen en meteen de auto wegzetten, maar daarna kan ik die caravan vaak niet meer ophalen van die plek, omdat het daar te zompig is geworden na wat regen.
En dan heb ik op mijn ouwe dag toch nog een mover gekocht, het kan en mag bijna niet (dsv transport).😉johan antwoordt op 2 juni 2010:Movers en rijvaardigheid vullen elkaar aan. Dat vind ik een mooie opmerking. Ik vind het te gek voor woorden dat er opmerkingingen over en weer vliegen dat het bezit en gebruik van een mover ideen oproept over inleveren van het roze papiertje
Achteruit, vooruit, tussendoor, omhoog en omlaag is geen probleem. Slechts mijn rug en nek verhinderen het snel en flexibel draaien/omkijken, wat je met een auto en caravan inparkeren op een soms kleine smalle plek of weg ernaar toe, wel nodig hebt om overzicht te houden (transport freddy). Ik ervaar het als vreemd, en misschien wel kwetsend, dat ik het gevoel heb dat het bezit van een mover om verdediging vraagt
Hoe komt het toch dat het gebruik van een luxeproduct(want dat is een mover natuurlijk wel) onder een luxeproduct(caravan) reacties oproept dat de ander niet kan rijden. Of eigenlijk: "kijk mij eens, ik heb geen mover nodig en kan dus wel goed rijden". Kijk, een 3 week geleden kwamen we op een grote boerencamping aan.
Met 3 of 4 mensen hebben we de caravan op zijn plaats gezet. Dat ik de afstandbediening was vergeten, die lag nog thuis, was dus geen enkel probleem (mbs transport). Want echt mooi insteken lukte helaas niet. Het was druk, de aanrijstrook was smal en er stonden overal aan het pad scheerlijnen
Maar niet overal is hulp voor handen. Voor mij is de mover een dusdanig hulpmiddel dat wel of geen mover betekent wel of niet met de caravan er op uit kunnen. Zelfs met onze caravan van 1200 kg. Ik vind het van den gekke dat zoiets eigenlijk elke keer verdedigd moet worden.
Ik hoop en wens de "anti-moveraars" een lunbale stenose en slijtage vrije rug toe. Maar ook een gebroken heup, na een val, van mijn vrouw waardoor die niet meer kan sjorren en duwen, moge jullie bespaard blijven (public transport bruges). Ach, en die buurman op de camping, met lichte rheuma, wil jullie ook nog wel een en ander niet toewensen hoor
Er zijn genoeg situaties denkbaar dat je zelfs als allerbeste stuurman gewoon geen ruimte hebt om te manoevreren. Hiep hiep hoera de moever. Nu nog eentje die bij het wegrijden op een helling tijdelijk even helpt.....Louis antwoordt op 2 juni 2010:We kunnen ook zonder computer,caravanrijvaardigheidscursus ,of prive sanitair op de camping om maar eens iets te noemen .
Hoe dan ook ,dat bepaal je zelf ,wie niet wil doet het gewoon niet ! Dit begint echt op het gezever over Hobby caravans te lijken . okt transport. Sjonge jonge.Pieter antwoordt op 3 juni 2010:Dat merk wou ik er eigenlijk niet bij halen, maar nu je het er toch over hebt: Je zal toch een hobby-mover hebben! 😉johan antwoordt op 3 juni 2010:Wat ik eigenlijk ook probeer aan te geven, en helaas met persoonlijk getinte voorbeelden, is dat er in het algemeen een merkwaardig manier van aankijken tegen het gebruiken van een mover soms overheerst
Alsof het hebben van fysieke beperkingen een geoorloofde reden is voor het gebruik van een mover. Vroeger vond japie de pindakaas ook toch gewoon lekker? Maakte hem wat uit dat er allemaal vitamientjes en mineralen in zouden moeten zitten. Wanneer iemand vanuit wat voor keus ook kiest voor een mover, prima toch? Vond de reactie van mijn vrouw wel grappig: die gaf aan prima te rijden met de auto en caravan, tanken bij krappe tankstations, bochtje achteruit, door een binnenstad of krappe Italiaanse straten, geen probleem.
Gelukkig heb je op zich voor dit laatste geen rijbewijs nodig. emd transport. De coachingskalender van vandaag: "Als het goed gaat verwarren we geluk met deskundigheid". Ik ervaar dit item zeker niet als gezeur of gezemel of iets dergelijks. Meer als een gesprek die je kunt hebben in de kroeg of op een camping met een groep mensen
elektrische fiets) eigenlijk wel mag van de zeer goede bestuurders of komen de wielrenners onder ons dan in opstand met: "Ik moet zo'n hulpmotor niet - transport line. Ik krijg mijn fiets overal waar ik hem hebben wil". Een bekend Chinees gezegde zegt: Gemak dient de mens. Trouwens, de meeste auto's hebben ook een mover
M.vr.gr. Hansjohn antwoordt op 3 juni 2010:Het ontgaat toch nog enkele de essentie van het geheel. Om een mover te gebruiken omdat de rijcapaciteiten niet toereikend zijn. Natuurlijk moeten we allemaal wel eens een metertje duwen of trekken om de hut precies te plaatsen waar we hem hebben willen. Maar ook ik zie ze op een camping 30mtr terug "lopen" aan de mover omdat men niet durft ,of kan, aangekoppeld terug te rijden.
bestuurder. Dat mensen, die een lichamelijk aandoening hebben, met een mover gebaat zijn, is alleen maar toe te juichen. Ze hoeven niet van andere afhankelijk te zijn en kunnen toch er op uit - transport berlin. Perfect. Er zijn genoeg uitvluchten gegeven: te krap, te weinig ruimte om te draaien e.d. Inderdaad uitvluchten om hen eigen (rij)tekortkomingen te compenseren
Geef me iets met een moter en stuur er in ,hang erachter wat je wilt, en ik prak het op z'n plaats (dkw transport). Niks cursus, maar gewoon ervaring . Toch heb ik een mover . Het gras wordt niet vernield ,alleen caravanlengte aan manouevreerruimte is al genoeg ,ook achter een boom om z'n as draaien is geen punt
En ik ruik nu al de koppelingsplaten van de volhardende gasgevers ,die al gaten in het gras sturend laten zien wat ze kunnen. En het argument "weleens een vrachtwagen met aanhanger met mover gezien" houd natuurlijk geen stand .( Deze is er overigens dus wel ! ) Vrachtwagens met aanhanger zie je tamelijk weinig op campings.
Bovendien gebeurd het allemaal in alle rust en stilte ,zonder een vent die naar z'n vrouw moppert en foetert dat ze weer eens op de verkeerde plek staat en te laat waarschuwt . transport frituur. ( sorry dames ,maar andersom gebeurd nu eenmaal wat minder ) Het is toch ook niet zo dat een ieder met een automatische versnellingsbak niet zou kunnen schakelen ? En parkeersensoren er alleen zijn voor mensen die per ongeluk aan hun rijbewijs gekomen zijn ? Vriendelijke groet mensen ,en geniet er dit seizoen van
Ja en nee. pro en contra, aanvallen en verdedigen (camion transport voiture). En zo gaan we op naar de 300 plaatsingen (société transport belgique). 😉Andreas-NL antwoordt op 4 juni 2010:Zou kunnen Rob, aan mij zal het niet liggen 😉 @Louis "het gras wordt niet vernield" en: "om z'n as draaien is g��n punt". En dat laatste is nou n�t funest voor het gras want daar verniel je het zeker mee
Navigation
Latest Posts
Rome Public Transport
Uls Transport
Gaverland Transport